Nuffnang Ads

Friday, January 16, 2015

REVIEW MYVI BAHARU 2015


Assalamualaikum dan salam satu dunia. Rasanya agak lama jugak gua tak update entri dengan karangan yang panjang-panjang. Malas tak malas cuma dok tunggu hari Rabu ja dok update Wordless Wednesday coz simple..letak gambaq, merapu sikit-sikit dan click publish.Untuk  Sunday, Monday, Tuesday, Thursday, Friday and Saturday ialah Blank Update Everyday...nak BW lagi la..sorry kawan-kawan ya..kot ada dok tunggu gua BW blog depa..hehe..

Dengan berkat penghulu sekelian hari untuk petang Jumaat ni rasa macam nak cerita sikit pasai kereta la. Lain tak bukan nak review sikit tentang Peroudua Myvi Baharu 2015 merangkap kereta yang paling banyak kena maki dengan gua time nak parking. Mana taknya..kesabaran seorang lelaki macho macam gua ni diuji dengan sering tertipu dek " Kependekan" bontot myvi ni. Dari jauh macam kosong bagi signal nak masuk park, alamak si myvi kontot ada. Asal nampak kosong ja mesti si Myvi kontot ni ada, asal Myvi kontot ni ada mesti ja nampak kosong. Mungkin jugak jodoh gua dengan myvi ni kuat gamaknya, sering saja bertentang bontot..kah3..leh booking satu la rasanya untuk tahun ni. Jom kita usha sikit apa yang menarik Myvi Baharu ni...Nin dia nak baq ang!!!



Mmmm..Bole la..ada new colour



Bahagian depan dan bontot



Pandangan Bahagian luaran



Pandangan Dalaman






Ciri-ciri keselamatan



Variant Colour..Pilih-pilih yang mana berkenan, kalau semua berkenan booking semua..haha


Amacam?? untuk keterangan lanjut sila layari sini MYVI BAHARU dan kalau dah tak dak idea macam mana nak  tukar keta baru boleh refer sini Cara Trade in Kereta Yang Belum Habis Bayar 


On the way balik umah mak gua tadi lalu la kawasan sawah padi pusaka arwah ayah. Gua tengok dah kuning la kelibat "Pokok Duit" ni. Ada potensi buat downpayment Myvi baru ni...hehe



Pokok Duit dah mula keluarkan duit....Myvi baru on the way..HOOREEYY !!!!!


* Kadang-kadang ada orang hilang akal nak jual tanah gara-gara nak beli keta baru ( Tu bukan hilang akal, tu dah tak dak akal.....kah3 )

No comments:

Post a Comment