Nuffnang Ads

Saturday, July 5, 2014

"SEGMEN BLOGLIST JULAI 2014 OLEH MISS YANA"


Salam Ramadhan...sambil gua dok blogwalking sementara menunggu waktu berbuka terserempak gua dengan pelawaan rakan blog untuk join segmen ni.Miss Yana tuan empunya blog..dari pengamatan gua Miss Yana ni maybe mengemari warna purple berdasarkan warna background banner segmen ni. Beliau juga merupakan anak jati Johor yang berketurunan jawa..tp gua x pasti la Jawa timur ka jawa barat...Dan berdasarkan pemerhatian gua hasil terjahan ke blog beliau, maybe beliau juga merupakan seorang ahli silap mata kot....cer korang g tengok sendiri gambar gerak-gerak kat blog beliau sendiri..pa lagi

JOM TERJAH BLOG MISS YANA NI DENGAN KLIK BANNER DI ATAS UNTUK MENYERTAI SEGMEN NI 

*Tahniah buat orang Johor diatas kejayaan JDT merangkul Kejuaraan kali pertama Liga Super Malaysia ( Dengar Citer orang Johor dapat cuti ooo ).. Luaskan Kuasamu Johor!!..Dan Besarkan Modalmu Johor..kih2

No comments:

Post a Comment