Nuffnang Ads

Saturday, July 12, 2014

Koleksi Gambar Tanpa Kesan Photoshop

Salam Ramadhan, lepas sahur tadi dah rasa macam cergas dan tak rasa mengantuk, buat tu sikit buat ni sikit dah last sekali dah tak tau nak buat apa gua rasa ada lebih baik update blog. Lagipun lepas Subuh ni tak digalakkan tidur sangat kot..apa orang kata tido lepas Subuh ni mewarisi Kemiskinan. ( Tapi kalau time betui-betui gua mengantuk, miskin tak miskin,memang hentam tidoq sampai petang..Kih2 )Sambil-sambil dok melayari internet di pagi yang hening ini, terserempak la dengan beberapa keping gambar yang nampak macam guna kesan khas Photoshop, tapi hakikatnya gambar tu real.. jom kita tengok..


Budak ni naik kuda sambil pegang Pedang Lightsaber




Awek Berkepala anjing tengah Mengail ( Mancing la tu )



Lelaki berbadan Elastik




Lori ni nak bawak cruise ni repair kot??




Rambut pendek tapi boleh pulak bertocang.





Ehmmmm nyamannya rambut ni..





The Hobbit




Segak tak saya??




Seksinya!!!




"Loqlaq sungguh.. tak dak tempat lain ka hang nak main??" Kata binatang itu.




Tolong jarakkan kedudukan anda ketika bersenam




Gay kot yang tengah tu..



* Zaman sekarang macam-macam gambar boleh diada -adakan, tapi kalau korang ada terjumpa gambar gua ngan Emma Maembong tu, gambar tu memang real tak diada-adakan , dia memang bekas awek gua dulu..Kah3









No comments:

Post a Comment