Nuffnang Ads

Monday, July 14, 2014

Germany 1 Argentina 0

Salam Ramadhan, sedikit breaking news pagi ni, apa lagi kejayaan German mucul juara world Cup Brazil 2014. Dengan berkumandang tiupan wisel penamat oleh Nicola Rizoli pengadil dari Italy, German menoktahkan jalan cerita Worldcup tahun ni dengan melengkapkan kejayaan yang ke -4 sejak kali terakhir memenanginya di Italy 1990. 

Gol minit 113 masa tambahan oleh Mario Goetze sudah memadai untuk German menjadi Juara mutlak  World Cup tahun ini. So the next edition Russia 2018, kalau tak kiamat sempat la kot coz dengar citer NASA ada penemuan yang mengatakan berkemungkinan tahun depan Matahari akan memunculkan dirinya dari ufuk Barat. Dan bagi mereka, ia adalah fenomena alam yang tak perlu dirisaukan. Wallahua'qlam



Ish..ish... Dunia semua ni...


* Tengok gambar kat atas tu terimbau kembali zaman kegemilangan gua ketika mengemudi pasukan " Dorm 5A" menjuarai Piala Antara Dorm 1999 di sekolah dulu...Peringkat tertinggi dalam karier gua sebagai pemain Amatur ( Nasib baik la separuh player utama team sekolah satu dorm ngan gua..boleh jugak menumpang..Kah2 )



No comments:

Post a Comment