Nuffnang Ads

Monday, November 17, 2014

MALAS



Agak- agak dalam dunia ada tak orang yang paling MALAS ??? mesti ada la kan, yang menjadi persoalan ialah siapakah manusia yang paling MALAS di dunia?? Ikuti perbualan manusia yang nak pegang rekod Manusia Paling MALAS Di Dunia ini..

A : Aku paling malas di dunia, aku bangun pagi MALAS nak gosok gigi.

B : Biasa la tu, ko bangun pagi ja MALAS gosok gigi ,aku ni bagun pagi jangankan gosok gigi, mandi pun aku MALAS time pagi, aku la yang paling malas di dunia.

C : Alah biasa la tu, ko pagi ja yang MALAS gosok gigi ngan mandi, aku ni setiap masa dan ketika MALAS nak mandi sejak lahir, amacam?? aku yang berjaya menduduki rangking pertama Manusia Paling MALAS di Dunia..hahaha

D : Patut la aku bau semacam ja kat korang, hai memang pengotor la..nak jadi manusia paling MALAS di dunia punya pasal sanggup tak mandi...tapi yang sebenarnya akulah yang paling MALAS di dunia dari korang semua tau....hahahahaha


A,B dan C : Apa!!!..benda MALAS apa yang ko dah buat???

-


-


-

-


-



-



-


-


-




-



D : MALAS nak cakap.........KAH3...KAH3..KAH3




*MALAS nak taip apa dah......