Nuffnang Ads

Wednesday, January 6, 2016

CIKGU KEMAS YANG PANAS

Hari ni ada orang viralkan seorang Cikgu Tadika KEMAS di Kuantan dah terima Surat Tunjuk Sebab untuk tindakan tatatertib pasai buat kenyataan awam di Facebok. Awat pulak dapat surat tunjuk sebab semata-mata up status kat facebook?? dia kata apa kat facebook tu??. Nak tau jugak la dia kata apa??...
oo..nak tau ka..Menurut sumber cikgu tu telah didapati membuat kenyataan terhadap Perdana Menteri dan isterinya disamping Dato' Ahmad Maslan kita tu.. Kenyataan yang macam mana tu??? Cuba hang try test habaq sat!!....Amboi..sabaq la.. maghah no kalau ada orang dok kata kat PM depa no...hihihi..nin dia nak baq ang apa dia kata....



Dia kata mcam tu la...


Tak lama paih tu ada la orang pos surat ni kat dia...



Ok hak tu ja la nak baq ang..K bai....