Nuffnang Ads

Sunday, August 24, 2014

FALLING LOVE.....AGAIN

Kali petama aku menatap mata mu, hati ini berdebar-debar. Jantung berdengup kencang, menggandakan kelajuan nadiku sehingga mengalahkan kelajuan cahaya. Tak dapat aku bayangkan keindahan tubuhmu yang mengiurkan dan menawan perhatian sesiapa saja yang memandangmu. Kulitmu yang licin, berkilat bak mutiara menyerlahkan lagi godaanmu. Tak dapat aku nafikan, kaulah ciptaan yang sempurna bagiku.

Demimu, aku sanggup korbankan apa saja, apa saja...ya apa saja. Asalkan kau menjadi milikku, milikku yang mutlak. Tidak kah kau sedar, kau telah menyeksaku setelah kali pertama kau memperlihatkan dirimu. Sesungguhnya, penantian itu satu penyeksaan bagiku, biarpun bukan untukmu,tapi aku rela,aku rela terseksa keranamu dari tak merasa apa-apa. Suaramu, suaramu yang bakal mengundang perhatian jejaka-jejaka yang sentiasa mengambil peluang untuk bersamamu, selamanya.

Tidakkah kau mengerti keluhan hatiku ini??tidak kah kau fahami perasaanku ini?? Hanya kau saja dambaanku kini. Tiada 2 atau 3,4,5,6 dan seterusnya ( tolong sambung kira sendiri ). Setiap detik setiap waktu aku menghitung hari, saat dan ketika untuk kita bersama. Ya bersama tanpa berpisah untuk selamanya sehingga aku menemui cinta yang lain.

Percayalah, sekali kau milikku, seribu kali dan berkali malahan berjuta kali akan ku belaimu, menatangmu bagai minyak yang penuh, akan ku pastikan tak ada langsung yang tertumpah. Itu janjiku padamu. Setiap detik aku berdoa kepada yang Esa, agar kau membuka pintu hatimu untuk memberi peluang kepadaku buktikan betapa dalamnya cintaku padamu. Aku yakin, biarpun hantaran untuk memilikimu sangat-sangat tinggi, tapi percayalah, suatu masa kau tetap jadi milikku, percayalah kita pasti bersatu, percayalah kita akan bersama-sama menuju ke puncak bahagia yang tertinggi melebihi langit ke- 7.( glluuupp..dasyat!!)

Kini, aku akan terus menghitung hari,sambil ku gandakan kudratku, ku laburkan hartaku, apa saja, demimu..demi memilikimu.Pecayalah..akan tiba saat itu,akan tiba..akan tiba jua....InsyaAllah...

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-


Matamu Menawan Hatiku..hehe




Seksi...




Mana mau cari RM121K Untuk menyuntingmu????Alahaaaiiiiiiii

Who else wants a FREE RM10,000 TAG Heuer watch?



* Moto beratus ribu..berbaloi ka?? Kalau dah duit banyak tak tau nak buat apa..boleh dipertimbangkan kot...huhu















5 comments:

  1. hahhaa.. perghhh.. dasat sungguh luahan hatimu, bergetar hatiku membacanya.. wahahaha.. gud luck la ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. doakan daku supaya cepat bertemu jodoh ye nurul..hehe

      Delete
  2. Superbike.
    Husband saya pakai Honda je.
    Puluh ribu je. Kena ikat perut kalau nak yang mahal2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tul tu nurashikin...ada rezki lebih bole kot..waa best la husband awk..stakat sekrang honda ex5 ja yg mampu..tq nurashikin sudi singgah sini...:-)

      Delete
    2. U r welcome.
      Thanx sudi singgah blog saya juga.

      Delete