Nuffnang Ads

Tuesday, March 19, 2019

KHEMAH AJAIB

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Dalam ruangan review kali ini, kami ingin berkongsi 2 produk  untuk aktiviti riadah bersama rakan kenalan mahupun seisi keluarga iaitu berkhemah . Produk yang pertama ialah khemah yang boleh dibuka pasang dengan mudah dan pantas. Ia mempunyai kapasiti pilihan sama ada untuk berdua mahupun melebihi dua pengguna.

Dengan menggunakan meterial fabric polyester  khemah ini kalis air disamping dilengkapi jaring penghindar nyamuk. Apa yang menariknya khemah ini mempunyai aspek mobiliti yang pantas dan mudah kerana boleh dibuka pasang pada kadar masa yang singkat.

Produk kedua pula merupakan perlatan 2 dalam 1 yang akan menerangi khemah selain menghasilkan aliran udara dalam satu masa. Produk ini ialah Lampu dan kipas siling khemah. Yang menariknya, kedua-dua kelengkapan perkhemahan ini boleh didapati pada harga yang berpatutan. Untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang produk ini, jom saksikan video di bawah. Berkhemah kini lebih mudah di mana saja...Berkhemah di mana?? anda yang tentukan...




No comments:

Post a Comment